Balea micellás arctisztító aktív szénnel

22:00




Azt ugye senkinek sem kell már mondanom, hogy valószínűleg én vagyok a legnagyobb micellás víz rajongó, számtalan márkát és változatot próbáltam már ebből az eredményes sminklemosóból. Amikor a DM polcán megláttam a Balea különleges verzióját, amely széntartalma miatt fekete színben pompázik, azonnal kíváncsi lettem, mit tudhat egy ilyen extrém drogériás készítmény.

A Balea nemrég előrukkolt egy aktív szénre épülő arctisztító termékcsaláddal, őszintén szólva én először a lemosható pakolást szerettem volna megvenni, de az INCI-t átnézve számomra nem volt elég tiszta, így átfordultam a micellás lemosó felé, amelyre viszont bátran mondhatom, hogy szép összetevőlistával rendelkezik, így őt hoztam haza magammal.

Nekem kifejezetten tetszik, hogy abszolút nem szokványos csomagolást kapott, érdekes, de mutatós a fekete-lila henger egy micellás víz esetében, amelyből egy pici kis köralakú nyíláson át tudjuk kicsepegtetni a fekete folyadékot, így nagyon könnyű az adagolása, nehéz elnagyolni a mennyiséget.


Az állaga szintén nagyon különleges, pontosan a micellás víz és a géles lemosó között áll. Bár a képen is látható, hogy van egyfajta zselés fénye, vagyis egy leheletnyivel sűrűbb, mint pl. a sima víz, azért vigyáznom kellett a képek készítésénél, hogy ne folyassak össze mindent a vattapamacsról lemászó folyadékkal, azaz jóval hígabb, mint egy gél állagú arctisztító.


Micellás vízként használva vattával vittem fel néhány cseppet az arcomra, amely a bőrön egyébként már nem fekete, itt bukkan elő leginkább a micellás víz énje, láthatatlanná válik az arcon. Az alapozót szépen, könnyedén levitte, a vízálló szemsminkkel, valamint  a rúzzsal viszont már nehezebb dolga volt, többször is erősebben át kellett dörzsölnöm ezeket  a területeket, amíg megfelelőnek nem nyilvánítottam az eredményt.


Arclemosóként használva viszont kifjezetten jól működött, egy hagyományos micellás víz után problémás bőrre kimondottan jó kis tisztító: gél állaga miatt kíméletes, de eltávolít minden szennyeződésmaradványt és bár a fekete szenet tartalmazó, erősebben tisztító kozmetikumokra általában igaz, hogy szárítják a bőrt, a Balea termékénél ez a veszély egyáltalán nem áll fent (igaz, ennek az is lehet az oka, hogy az aktív szén csak az INCI vége felé található meg benne).

Akárhogy is, ha szeretitek a hasonló készítményeket és még kerestek egy eredményesen, de gyengéden dolgozó arctisztítót, próbáljátok ki a Balea fekete újdonságát, nagyon kedvező, kb. 600-800 Ft-os áron.


A terméket már nem csak az üzletekben, hanem a DM új webáruházában is meg tudod vásárolni sok egyéb árucikk mellett ITT:
 https://www.dm.hu/balea-arctisztito-viz-aktiv-szennel-p4010355415035.html


Ez is érdekelhet

2 megjegyzés

  1. Ez nagyon jól hangzik, lehet hogy kipróbálom. :) Köszi, hogy írtál róla.

    VálaszTörlés

Iratkozz fel!